Edukacinės programos

Visas edukacines programas galima laisvai naudoti ir pritaikyti savo poreikiams

Edukacinės programos sukurtos projekto „Pasvalio Mariaus Katiliškio viešoji biblioteka – skaitmeninės kompetencijos centras“ lėšomis

atradimai    Ar norėtumėte žiemos viduryje pasirinkti grybų, o vasarą sniege sekti žvėrelių pėdsakais? Pabėgioti tarp žvaigždynų ir planetų? Pabraidyti po vėsų vandenį ar šiurenti rudenio lapus? O gal norėtumėte žaisti boulingą, futbolą, vairuoti automobilį... Tam nereikia bėgti prie upės, į mišką ar į sporto salę. Visa tai galite atrasti tiesiai po jūsų kojomis Pasvalio Mariaus Katiliškio viešosios bibliotekos Kūrybos ir edukacijų erdvėje. Jos grindys pilnos atradimų, spalvų ir garsų, smagių galvosūkių ir siurprizų.
Siūlome jums edukacinius užsiėmimus su interaktyviomis grindimis - įrenginiu, turinčiu virš penkiasdešimties įvairiausių žaidimų, kurie miklina kojeles, žadina vaizduotę ir lavina protą. Žaisime, dūksime, seksime pasakas, muzikuosime, suksime galveles, pažinsime gamtos stebuklus. Būsime sekliais, sportininkais, matematikais, astronomais, muzikantais....

 Šiuos edukacinius užsiėmimus dalyvių grupės gali užsisakyti tel.: 8 659 06305. Užsiėmimus veda bibliotekos Vaikų erdvės darbuotojos Lijana Markevičienė, Rasa Milerienė, Dalia Šedienė.

Edukaciniai užsiėmimai su interaktyviomis grindimis skirti ikimokyklinio ir jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikams, vaikams ir jaunimui su specialiais poreikiais, šeimoms, taip pat suaugusiems, savo veikla susijusiems su vaikų auklėjimu, ugdymu bei mokymu (bibliotekininkams, mokytojams, auklėtojams). Priimamos grupės iki 20 žmonių (dalyvių skaičių galima derinti). Vidutiniška vieno edukacinio užsiėmimo su interaktyviomis grindimis trukmė – 45 minutės. Renginio vieta - Pasvalio Mariaus Katiliškio viešosios bibliotekos Kūrybos ir edukacijų erdvė. Laiką pasirenka užsiėmimų dalyviai, suderinę su programos rengėju.

Pagrindinis edukacinių užsiėmimų tikslas – udyti bibliotekoje ikimokyklinio ir jaunesnio mokyklinio amžiaus bei specialiųjų poreikių turinčių vaikų ir jaunuolių bendruosius gebėjimus ir socialinius įgūdžius, tam panaudojant žaidimus ir inovatyvias kompiuterines technologijas.

Uždaviniai:
1. Per žaidimus įtraukti į įvairias veiklas mažiausius bibliotekos lankytojus, skatinti juos naudotis bibliotekos paslaugomis.
2. Ugdyti edukacinių žaidimų dalyvių reakciją, orientaciją erdvėje, lavinti pažintinius, kalbinius, muzikinius gebėjimus.
3. Žaidimų pagalba supažindinti dalyvius su įvairiais gamtos reiškiniais, sportiniais žaidimais, skaičiais, raidėmis, muzikos ženklais ir kt.