NAUJA „(Ne)atrasta biblioteka“ – interaktyvi edukacinė ekskursija po Mariaus Katiliškio viešąją biblioteką. Jos metu keliausite per bibliotekos erdves, kuriose jūsų laukia smagios kūrybinės užduotys, padedančios pažinti biblioteką kaip svarbius, įdomius, atradimų ir nuotykių pilnus kultūros ir bendravimo namus. Spręsdami užduotis ir galvosūkius, veikdami komandose patirsite daug gerų emocijų ir atradimo džiaugsmą. Biblioteka tai ne tik knygos, tai – įdomi, atradimų kupina erdvė, smagus laikas drauge, naujos patirtys ir nuotykiai.
Šią programą dalyvių grupės gali užsisakyti tel.: +370 659 06305. Užsiėmimus veda Vaikų erdvės edukatorė Lijana Markevičienė.
Edukacinis užsiėmimas skirtas 5-9 klasių mokiniams. Tinka vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijos sutrikimų (galima sutrumpinti programos laiką, palengvinti užduotis), judėjimo negalią turintiems (bibliotekoje yra keltuvas), šeimoms, ugdymo specialistams, kitiems suaugusiems. Priimamos 10-25 dalyvių grupės. Paslauga yra nemokama. Vidutiniška užsiėmimo trukmė – 60 minučių. Renginio vieta – Pasvalio Mariaus Katiliškio viešosios bibliotekos erdvės. Laiką pasirenka užsiėmimų dalyviai, suderinę su programos rengėju.
Pagrindinis šio edukacinio užsiėmimo tikslas – Sukurti įtraukiančią ir interaktyvią edukacinę patirtį Mariaus Katiliškio viešojoje bibliotekoje, kuri skatintų dalyvius pažinti biblioteką (ar kitas bibliotekas) ne tik kaip knygų saugyklą, bet kaip gyvą ir svarbų kultūros, kūrybos, pažinimo ir bendruomenės centrą. Plėsti jaunimo kultūrinį akiratį, skatinti aktyviai dalyvauti kultūriniame gyvenime.
Uždaviniai:
1. Supažindinti moksleivius su Mariaus Katiliškio viešosios bibliotekos erdvėmis, funkcijomis, kultūriniu vaidmeniu. Plėsti dalyvių kultūrinį akiratį, pristatant įvairias kultūros formas ir bendruomenės veiklas, vykstančias bibliotekoje.
2. Skatinti aktyvų dalyvavimą ir bendradarbiavimą, veiklas komandoje sprendžiant interaktyvias užduotis kiekvienoje bibliotekos erdvėje.
3. Ugdyti kūrybiškumą, savarankiškumą ir kritinį mąstymą per problemų sprendimą ir refleksiją apie kultūros reikšmę.
4. Interaktyviomis užduotimis su žaidimo elementais suteikti dalyviams patirtį linksmai, atraktyviai ir įdomiai pažinti kultūrą ir joje dalyvauti.
5. Užtikrinti, kad edukacija būtų prieinama ir įtraukanti visiems dalyviams, įskaitant žmones su specialiaisiais poreikiais.